client
Class ComunicationSend

java.lang.Object
  extended by client.ComunicationSend

public class ComunicationSend
extends java.lang.Object

Trida pro odesilani zprav na serveru.

Author:
Jan Moulis

Constructor Summary
ComunicationSend(Comunication comunication, java.lang.String name)
          Konstruktor tridy ComunicationSend zahajuje komunikaci se serverem.
 
Method Summary
 void joinGame(int idGame)
          Metoda pro pripojeni do hry zalozene na serveru.
 void refreshGames()
          Metoda pro odeslani zadosti o znovuposlani informaci o hrach na serveru.
 void sendBallPosition(java.awt.Point point)
          Metoda pro poslani souradnic micku.
 void sendBatPosition(boolean left, int position)
          Metoda pro poslani souradnic palky.
 void sendConnected()
          Metoda pro odeslani zpravy serveru, ze je klient pripojen.
 void sendOppName()
          Zadost klienta serveru o znovuzaslani protivnikova jmena.
 void sendQuit()
          Odeslani serveru, ze klient ukoncuje program/odpojuje se ze serveru.
 void sendScore(int scoreLeft, int scoreRight)
          Metoda pro poslani skore hry.
 void sendWin(char winSide)
          Odeslani informace o vitezstvi.
 void startConnection()
          Metoda pro odeslani zadosti o pripojeni k serveru.
 void startNewGame(int idGame, char side)
          Metoda pro spusteni nove hry na serveru.
 
Methods inherited from class java.lang.Object
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait
 

Constructor Detail

ComunicationSend

public ComunicationSend(Comunication comunication,
                        java.lang.String name)
Konstruktor tridy ComunicationSend zahajuje komunikaci se serverem.

Parameters:
comunication - - odkaz na objekt komunikace
name - - jmeno hrace
Method Detail

startConnection

public void startConnection()
Metoda pro odeslani zadosti o pripojeni k serveru.


startNewGame

public void startNewGame(int idGame,
                         char side)
Metoda pro spusteni nove hry na serveru.

Parameters:
idGame - - cislo hry, kterou chceme spustit
side - - hra, na ktere zakladajici hrac bude hrat

joinGame

public void joinGame(int idGame)
Metoda pro pripojeni do hry zalozene na serveru.

Parameters:
idGame - - cislo hry, do ktere se chceme pripojit

refreshGames

public void refreshGames()
Metoda pro odeslani zadosti o znovuposlani informaci o hrach na serveru.


sendBallPosition

public void sendBallPosition(java.awt.Point point)
Metoda pro poslani souradnic micku.

Parameters:
point - - souradnice micku

sendBatPosition

public void sendBatPosition(boolean left,
                            int position)
Metoda pro poslani souradnic palky.

Parameters:
left - - souradnice leve/prave palky (leva palka true, prava false)
position - - souradnice palky

sendScore

public void sendScore(int scoreLeft,
                      int scoreRight)
Metoda pro poslani skore hry.

Parameters:
scoreLeft - - skore leveho hrace
scoreRight - - skore praveho hrace

sendConnected

public void sendConnected()
Metoda pro odeslani zpravy serveru, ze je klient pripojen.


sendOppName

public void sendOppName()
Zadost klienta serveru o znovuzaslani protivnikova jmena.


sendWin

public void sendWin(char winSide)
Odeslani informace o vitezstvi.

Parameters:
winSide - - vitezna strana

sendQuit

public void sendQuit()
Odeslani serveru, ze klient ukoncuje program/odpojuje se ze serveru.